Tuesday, September 27, 2011

teman baru

lama x berblog..
super buzy with upsr etc..
bulan jun harituh dpt teman baru
a kitten name Bubu..
warna putih bersih..
umur bln nie mungkin dlm 4-5 bln..
dah suntik cacing..
plan bulan nie nak pi vaksin
mata sebelah kuning sebelah biru/grey..
suka sgt
dah pandai yakyak dan popoo dlm tandas pasir dia
makan cerewet skit aaa..
nak gaul kibbles sama wet food..
kuat main.. kdg2 nakal..
mana org gi smua nak ikut
pi dapur ikut, pi bilik atas ikut, pi tandas pun nak ikut..
hobi dia mengokak kaki org..
tp skrg dah kurang..
sbb aku pkai losyen dia tak suke muahahaha...
paling aku suka bila mlm aku tidor dia akan main sorang2
pastu tgh2 mlm dtg tido sblh kepala..
amboi... muhuhuhu.. cayang Bubu

Inilah Bubu kita
masa nie Bubu baru bbrp minggu sampai
comel tak saya?

sekarang saya dah besar..
i am the boss in the house. well..sort of





No comments:

Post a Comment