Wednesday, April 27, 2011

polis

today i almost got a ticket from the police..
my fault.. keluar gate skolah,drive..
did not fasten my seatbelt..

kenapalah trafic light nie cam jem jer..
many cars.. lampu dah nak change from green to yellow..
selit2.. lepas lagi ni sblm merah..

hah!  skali kau polis trafic tengah wat sekatan kat depan..
the police gesture me to pull over to the roadside..
masak!!.. dish..dish..

police: licence,ic please..
me     : ( bagi..)
police: dr mana?
me   : sekolah
police: cikgu ke?
me : haah.. cikgu
after a while..
police: u can go..
me : eh betul ke? ( lagi mau tanya.. idiot me)
police: tau apa kesalahan ?
me : tahu.. x pakai seatbelt.. ( denga muka kasihan.. )
police: tau tak per.. boleh pergi..
me : trima kasih

alhamdulillah.....
next time remember.. fasten ur seatbelt nurul.. x mo jadik camni..



maybe korang nak baca entri nie.. Msian attitude on roadblock

No comments:

Post a Comment